Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 11 Mar 2024 10:33:43 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere!

Raasiku Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/02352 
aadressile Harju maakond, Raasiku vald, Raasiku alevik, Meierei tn 3, Harju 
maakond, Raasiku vald, Raasiku alevik, Meierei tn 3, Harju maakond, Raasiku 
vald, Raasiku alevik, Meierei tn 3, Harju maakond, Raasiku vald, Raasiku 
alevik, Meierei tn 3 (Tootmishoone, Pumbajaam, Kauplus, Kuur) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tootmishoone laiendatakse olemasolevat avalikku 
söögikohta.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26912617>  (menetlus nr: 
419035), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 21.03.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Raasiku Vallavalitsus) või menetleja (EEVA AVIK) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister